Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Kärleken spirade på Pipeline

Av Anna - 26 mars 2008 23:47

Jag älskar Mandylons sångare!!! Haha! Han var trevlig. Eller han var trevlig mot Matilda! Han låg i hennes knä och sjung lite fint! Haha det var as trevligt! Sen hade han jätte fin mage som han tyckte om att visa som jag är jätte arg på Matilda att hon inte tog någon bild på när hon ändå var där som fotograf! Fy skämms på dig! Nog snackat om dom två... Hm.. Fast det finns inget annat i mitt huvud.. Eller jo... Fast ingen som jag orkar babbla om här. Fast dom var faktiskt bra... På rikigt... Och så sa dom det underbara "Vilket bra mellan snack vi har... Vi som ska kalla oss emo.. Äh vi kan dela ut rakblad efteråt." Det var fint tyckte jag!


Nu ska jag ta bort mitt plåster på armen! Det är blooood på det. Fast jag kanske ska ha kvar det ett tag... Bara i fall att det blir nått konstigt och jag vaknar med sängen full av blod eller nått... Det skulle ju inte vara så där jätte mysigt. Hehe.. överdriiiifft.. Skit samma.. Det får sitta kvar! Det är snyggt med plåster...


Nu ska jag titta på Andra Avenyn och sen ska jag sooooova. Imorgon är det Torsdag! Weeej! Godnatt<3 

 
 
olby

olby

27 mars 2008 00:37

men sluuuta... :( det var läskigt...

plus att jag inte kunde ta kort på magen :O han stod fel i ljuset :O och pappa hade nog undrat... xD

http://olby.blogg.se

 
Jocke

Jocke

27 mars 2008 17:02

Va var det trevligt på pipeline? Jag var ju inte där.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 april 2008 09:20

Jag har bytt blogg.... Igen!   http://svartafaret.bloggagratis.se   ...

Av Anna - 13 april 2008 16:52

FÖRST VILL JAG SÄGA ATT CAPS ÄR FIIIWNT!   SEN VILL JAG SÄGA ATT JAG HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN.   OCH TILL SIST ATT JAG HAR LÄMNAT BLOGGAGRATIS OCH FLYTTAT TILLBAKA TILL BLOGSPOT ISTÄLLET!   LÄS MIN BLOGG ANNARS SÅ KOMMER MITT HJÄRNSPÖKE ATT FÖRFÖLJA...

Av Anna - 4 april 2008 08:35

Hej!   Jag har bestämt mig för att sluta blogga på rikigt... Eller okej inte sluta men jag ska ta en paus. Får se om jag börjar eller om jag slutar helt. Men än så länge så ligger bloggandet nere...   Anledingen till det har jag ingen aning om... Ja...

Av Anna - 31 mars 2008 23:10

Fotbollen var ju... lyckad. Verkligen!!! Vet inte ens hur det slutade... Vi drog när det stod 3-0... Aja det är ju bara Giffarna så det gör inte så mycket. Det roligaste på det hela var att gå med patronerna från O'learys till IP! Det känndes vär...

Av Anna - 31 mars 2008 16:52

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen... Jag tänkte blogga idag.. Men jag hade ingen lust. Illa.   Men idag ska jag i alla fall på fotboll! Giffarna - Helsingborg! Larsson! Och vem har han spelat med? Jo! United! Vem spelar i United? Jo Ronaldo! OM...

Ovido - Quiz & Flashcards