Alla inlägg under mars 2008

Av Anna - 31 mars 2008 23:10

Fotbollen var ju... lyckad. Verkligen!!! Vet inte ens hur det slutade... Vi drog när det stod 3-0... Aja det är ju bara Giffarna så det gör inte så mycket.

Det roligaste på det hela var att gå med patronerna från O'learys till IP! Det känndes värsta tufft för det var bengaliskaeldar och några läskiga färgade rökgrejer som dom hade och orkester och massa annat trevligt! Sen fick jag viffta med stoooor flagga! Det var fint! Larsson fick jag också se! Plus att det var en as fin solnedgång som jag hade as bra utsikt över! Ja... Sen så var det väl inte så mycket mer trevligt. 


Nu ska jag sova... Jag har redovsing imorgon... Känns fint. Godnatt<3 

Av Anna - 31 mars 2008 16:52

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen... Jag tänkte blogga idag.. Men jag hade ingen lust. Illa.


Men idag ska jag i alla fall på fotboll! Giffarna - Helsingborg! Larsson! Och vem har han spelat med? Jo! United! Vem spelar i United? Jo Ronaldo! OMG liksom. Fast det som inte är bra är att jag inte kommer hinna göra samhällen... Så jag kommer få stå där utan att ha något att säga. Roligt!  

Av Anna - 30 mars 2008 13:03

Jag insåg precis att det är skola imorgon. Jag känner mig så jävla opepp på det just nu. Fast själva jag känner mig ganska pepp idag faktiskt. Om jag tänker bort att jag är jävligt trött och har sjukt mycket jag måste göra så känns det ganska bra faktiskt. Men fan orka skolan. Det känns som om jag har varit ledig i en evighet! En trevlig evighet! Okej jag kanske har haft lite tråkigt ibland... Men det har ändå hänt en hel del... Faktiskt.


Nu ska jag göra lite svenska.. Jag läste så länge som jag skulle igår! Fan vad bra jag är! Fast jag är inte säker på att jag kommer ihåg så mycket men aja. 

Av Anna - 29 mars 2008 11:42

OMG! Jag bloggade aldrig igår. Shit alltså! Vilket problem! Överlevde ni? Jag hoppas det!!! (jag hoppas att alla förstår att ironin är stor just nu)


Idag så blir det stan nu med Matilda, sen hem och börja skriva svenskan eftersom den ska vara inne på måndag och sen blir det pipeline ikväll. Trevligt Trevligt.


Jag insåg en sak när jag tittade mig i spegel... Jag har en blåmärke på underläppen!!! Kan man ens ha det? Går det? Eller klart man kan eftersom jag har det men liksom... Näe. Det är fint. Jätte fint!


Näe nu måste jag göra mig klar... Hörs<3

Av Anna - 27 mars 2008 19:26

Jag vill gråta!!! Jag insåg precis att jag måste (för att liksom kunna vara med i matchen lite) lära mig 105 sidor kemi... Det känns inte bra! För jag fattar NOLL ZERO ZÉRO NULL CERO NUL!!!!!!!!!!!!!!!1

 FINNS DET INTE NÅGON MÄNNISKA DÄR UTE PÅ ANDRA SIDAN SKÄRMEN SOM KAN FÖRKLARA DESS OFÖRSTÅLIGA GRUNDER? snälla...

Av Anna - 26 mars 2008 23:47

Jag älskar Mandylons sångare!!! Haha! Han var trevlig. Eller han var trevlig mot Matilda! Han låg i hennes knä och sjung lite fint! Haha det var as trevligt! Sen hade han jätte fin mage som han tyckte om att visa som jag är jätte arg på Matilda att hon inte tog någon bild på när hon ändå var där som fotograf! Fy skämms på dig! Nog snackat om dom två... Hm.. Fast det finns inget annat i mitt huvud.. Eller jo... Fast ingen som jag orkar babbla om här. Fast dom var faktiskt bra... På rikigt... Och så sa dom det underbara "Vilket bra mellan snack vi har... Vi som ska kalla oss emo.. Äh vi kan dela ut rakblad efteråt." Det var fint tyckte jag!


Nu ska jag ta bort mitt plåster på armen! Det är blooood på det. Fast jag kanske ska ha kvar det ett tag... Bara i fall att det blir nått konstigt och jag vaknar med sängen full av blod eller nått... Det skulle ju inte vara så där jätte mysigt. Hehe.. överdriiiifft.. Skit samma.. Det får sitta kvar! Det är snyggt med plåster...


Nu ska jag titta på Andra Avenyn och sen ska jag sooooova. Imorgon är det Torsdag! Weeej! Godnatt<3 

Av Anna - 26 mars 2008 16:34

Jag överlevde! Jag tog inte ens några större skador.. Det gick nästan bra faktiskt. Weej jag är glad!!


http://bellasuger.se !! Hahaha! Helt jävla underbar sida! Jag blir så glad i hjärtat när folk kommer på att göra sånt där. Haha!


Nu ska jag plugga lite kemi och kanske dra ner på pipeline ikväll om jag orkar... Hejdå<3

Av Anna - 26 mars 2008 11:31

Jag har ångest!!! Jag ska ta spruta! Snart! Jag kommer dö! OMG! Min sista stund på jorden är kommen! Okej nu kanske jag överdrev lite men fan hemskt är det i alla fall! Usch.. Det är en av mina största fobier... Sprutor! AJ! Det som är lite läskigt är att det gör ont i knät när jag tänker på det. Haha det är lite roligt. Fast näe det är inte alls roligt... Jag vill bara sätta mig ner och gråta. Usch!


Näe nu måste jag gå och duscha... Jag och mitt ömande knä... 

Ovido - Quiz & Flashcards