Alla inlägg under november 2007

Av Anna - 30 november 2007 22:32

Jag har bakat lussekatter!!! Dom blev jätte goooowda!!! <3

Av Anna - 30 november 2007 12:18

Naturkunskap hade kunnat vart intressant om vi hade haft en intressantare lärare... Jag tycker han är så satans tråkig... Usch. Jag skulle behöva städa mitt skåp... Jag skär mig jämt på papper när jag tar ut nått... Min läpp sprack så in i helvete igår... Jag nös och sen så bara sprutade blodet... så fortsatte det hela kvällen sen. Minsta lilla spänning i läppen och det blev massa blod.. Oooh jag känner intresseklubben antecknar här... Men ja!


Gå in och kolla på min kontaktannons som jag gjort till matilda http://lillasysterxx.bilddagboken.se . Om du har någon som är intresserad så hör av dig till mig. <3

Av Anna - 28 november 2007 21:11

Idag känns mitt huvud som gröt.. Jag har nog fått snor i hjärnan... Illa!


Imorgon är det skola och vem kommer jag träffa då? Jo, min lilla "drömmpojke"... Jätte roligt... Jag kan inte hjälpa det men jag måste erkänna att jag har tänkt på honom hela dan.. Ni förstår inte hur drömmen kändes.. Det var så... verkligt. Fast jag vill inte att det ska vara verkligt! Det går nog över när jag träffar honom imorgon... Jag hoppas det! Annars så dör jag.


Idag ska jag vara duktig flicka! Jag ska lägga mig nu! Men han man snor i hjärnan så har man.. Godnatt <3 


Av Anna - 26 november 2007 13:35

Nu sitter jag här på skolan. Jag har precis ätit en liten påse med aprikoser! Så gott! Snart har vi kemi. Eller jag sitter inne i klassrummet nu men han är inte här. Fan nu kom han. Satan... Det är tråkigt... VÄLDIGT tråkigt. Jag vill labba! Spränga saker! Inte sitta och lyssna på honom när han står och snackar... Det är dödligt tråkigt! 


Nä nu måste jag låtstas lyssna... <3                   

Av Anna - 25 november 2007 19:12

Lillasyster var så fiwnt igår! Det hade allt! Men det var jävligt mycket folk! Faaast det hör ju liksom till! Man ska svettas och det ska vara trångt! Annars så är det ju lite tråkigt... Jag fick ta i Martin två gånger! Det var fiwnt! Jag har kännt på hans svett och haft min hand på hans! Sedan fick man deras autografer också! Det var fiwnt! Bild på mig och batteristen (nej jag säger inte trummis) Ian-Paolo! Hemska bilder men ändå! Jag har även köpt en tröja! Fett snygg!


Nu ska jag och min syster kolla på Miami ink. Mycket trevligt program där man kan få se en och annan snygg överkropp! <3

Av Anna - 24 november 2007 15:17

Hahah jag känner att jag har  nämt Lillasyster dom senaste 30000 inläggen men det är trevligt! Och imorrn lär det vara sista gången jag gör det. Men då kommer jag säkert bara tjata om Manson istället! Men det är bara för att jag är glad! Väldigt glad!


Jag håller på att läsa Jurtjyrkogården! Jag har inte kommit så långt men jag tycker den är lite små päcklig... Men bra!


Nä nu ska jag upp och läsa och platta håret.. Vi hörs! <3

Av Anna - 23 november 2007 22:46

Provet gick då åt helvete... Jag skrev/gissade på g-delen och skrev inte ett skit på vg och mvg... Men det kan ju bli bra det med... Eller inte! Aja livet leker annars ganska bra! Lillasyster imorgon! Weeej!


Jag och Emelie är med på tjuvlyssnat.se föresten! Haha! Fan vad vi är mobbade!

http://www.tjuvlyssnat.se/norra-sverige/fjorton-suger-men-inte-lika-mycket-som-skanska


Men idag är det fredag.. Och jag fick min pälsklings macka idag! Det var trevligt! Nää hör kanske av mig imorrn innan jag sticker ner och röjer på Pipelie! <3

Av Anna - 23 november 2007 12:34

Jag fick ingen lunch idag... Jag kankse skulle behöva köpa en macka... Men jag har inte råd att köpa en tröja då imorrn.. Men jag tror jag ska flörta med pappa så jag kan få 50 spänn. Jag kan ju passa wilma eller nått nästa gång jag kommer hit. Eller så kan han få tillbaka den men det känns inte så lockande.


Håll tummarna så att det går bra för mig idag och imorgon så är det LILLASYSTER!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards