Alla inlägg under oktober 2007

Av Anna - 31 oktober 2007 20:34

Min dag idag har vart... Blandad. Den har typ gått ut på att jag har tvättat, pluggat, ätit och kollat på andra avenyn. Jag har vart en sväng på stan med Erika och köpt en jacka också. När jag kom hem så berättar mamma att hon har en hon med och Erika också. Jätte fint.. Hela familjen kan gå runt där i likadana jackor.. Weej! Men jag passar iallafall bäst i min!


Det är jätte ångest! Jag har kollat klart på alla andra avenyn avsnitt på datorn och så tar det jäääääätte lång tid för dom att ladda ner! Jag kommer typ avlida snart! Jag hatar det egentligen. För alla är jätte fåniga och jätte töntiga men jag är liksom fast. Allt är Emelies fel! Så nu ska alla mobba ut henne! Okej? 3 timmar kvar innan jag kan veta hur det går!! Jag kommer att dö. Och jag ska kolla på Halloween H20 idag så jag hinner inte ens titta på det. Så det får bli imorrn. Men då måste jag så gott som göra klart hemprovet och så åker vi till stuga typ kl 15... Så det kommer jag inte att hinna. Jobbigt!


Men nu så ska jag ringa och skälla på Emelie. Hörs <3

Av Anna - 30 oktober 2007 22:49

Jag har kommit på mig själv med att tycka konstiga saker är vackra... Eller vackra kanske är fel ord. Fascinerande är bättre. Som hur en gatlykta kan göra så att allt runt omkring känns jätte mörkt men inne i ljuset från lampan så är det.. Mysigt. Eller hur snabbt vissa moln förflyttar sig över himlen. Eller hur vackra solnedgångar är. Men om man bara ser efter så finns det så sjukt mycket att titta på som är vackert på sitt sätt...  <3

Av Anna - 28 oktober 2007 12:52

Ojsan jag skrev aldrig nått igår... Illa..

Men sen sist så har jag vart på stan med mor och syster, träffat nördsen och bestämt mig för vad som händer nästa vecka. Jag ska kolla på skräck film heeeela vecka och plugga! Jag ska vara så jävla rädd att jag inte kan sova på nätterna! Så om du har nått förslag på läskig film hör av dig ;P


Det var nått mer jag hade tänkt berätta... Men jag kommer inte ihåg. JO! Det blev ju omställning till vintertid idag och jag måste ha vart jävligt trött igår när jag skulle sova för jag ställde fram klockan en timme så jag klev upp 10,50 idag istället för 12,50... Kul. Men då hinner jag iallafall göra lite mer saker idag....


Jag tror det är nått fel på mig... Jag drömmer så sjukt konstiga drömmar på nätterna... Det är helt stört. Men det är nästan så att jag längtar tills jag ska få sova så jag kan se vad jag drömmer... För lite intressant är det ibland. Natten till igår var jag tillsammans med Ronaldo så... Mmm lite trevligt var det iallafall...


Nu ska jag klä på mig och lägga mig och dö ett tag innan jag ska följa med familjen och fika i skogen... <3

Av Anna - 27 oktober 2007 00:14

Nu ligger jag här fredag kväll och ska sova... Det är fest hos grannen. Folk är ute och springer i linne och det är -3 grader ute! Stört...


Men en sak har jag kommit på... Man tänker mycket mer när man är ute och går än om man tex. åker buss. För när man åker buss så kanske man fastnar i att lyssna på någons samtal eller nått sånt. Men när man är ute och går så finns det bara du och dina tankar. Visst, man möter saker då och men dom passerar man och så är dom borta. Det är jävligt bra att vara ute och gå. Det ska jag nog börja göra oftare...


Jag har hittat min mobil också! Den låg undangömd i min väska... Taskigt av den. Men jag tror den inte vill vara med mig längre.. Och jag förstår den.


Jag har typ hela skåpet med mig hem.. Roligt.. Jag har så stört mycket att göra under lovet... Det är kemi,matte,franska och naturkunskap... Och i vissa så är det jävligt mycket som ska göras.. Blir fullt upp varje dag. Kul! Verkligen...


Nä nu ska jag försöka sova.. Godnatt <3

Av Anna - 26 oktober 2007 09:06

Hehe nu har jag skaffat lugg! Det blev ganska bra faktiskt. Wilma kännde inte igen mig imorse... Det var lite rowligt!


Nått som är mindre roligt är att jag glömde min mobil hos mamma igår... Jag känner mig naken! Och nu är frågan om jag ska åka dit efter skolan och hämta den eller om jag ska skita i det och vara mobil lös några dagar. Fast nää jag har ju ingen klocka då... Så det blir nog hem till mamma efter skolan för att hämta min älskade. Typsikt mig att glömma den...


Ojsan nu måste jag skriva ner en massa som Roy har skrivit...Hörs <3

Av Anna - 25 oktober 2007 19:04

Ååh livet är på topp nu... Eller det är väll egentligen inget större fel på det... Men det är små saker... Det är därför jag inte har sagt nått... För jag vet inte vad det är... Eller så är det så litet och obetydligt... Men det har inget att göar med att jag inte rycker om er eller nått när jag inte berättar...


Sorry Jens det har inget med dig att göra :) Mitt mående skulle nog ha vart värre om jag inte hade tagit bort dig ur mitt liv! Synd bara att jag inte gjorde det tidigare...  


Två dagar i rad nu när jag har kommit till skolan till 8,25 har jag fått reda på att "nää jag har ingen lektion utan jag börjar 10,10!". Rooowligt!


Men nu ska jag snacka med mamma och sen ska jag klippa mig... <3

Av Anna - 24 oktober 2007 21:35

Idag har det inte varit någon bra dag... Eller det har det på ett sett ändå... Men allt har gått snett...


För det första imorse när jag var på skolan fick jag reda på att vi inte hade någon franska på morgonen utan jag var där helt i onödad... Jätte kul! Ja, så jag promenerade hem och var hemma i ca 45 min och sen bar det av bort till västermalm... Där hade vi matte i ca 30 min.. Och ska jag vara ärlig så behöver jag jobba med matte men det var ändå lite bra.. Skönt att slippa det för en gångs skull.. Och sen skulle vi till reningsverket... åååh mysigt det luktade där då...Blää! Och så fick vi inte sluta sen heller... Nää då skulle vi tillbaka till skolan och kolla på några jävla små djur som levde i äcklet också... Jaa jätte kul... Det såg ut som en skoslula... weej...

 Och kvällen blev som den blev... Och nu måste jag verkligen göra klart svenskan...


Jag kommer nog dö snart...<3

Av Anna - 24 oktober 2007 09:16

Ingen ide att läsa om du inte har jävligt mycket fritid...


Jag känner mig... Ångestfylld.

 Jag förstår inte varför. Men jag känner att det är så mycket som jag inte skulle ha gjort och skulle ha gjort. Jag vill inte se bakåt på det som varit men inte framåt på det som kommer att hända heller och jag vill inte se på nuet heller. Allt känns bara mörkt och jobbigt. Det finns så mycket jag ångrar... Och när jag väll har börjat se allt jag gjort fel så ser jag bara sånt jag borde ha gjort istället. Visst så kan jag inte hålla på i evighet men det är väldigt lätt att göra det.

Det dåtiden förgör mig... nutiden beskymrar mig...framtiden skrämmer mig...

Man tänker jävligt mycket när man är ute och till skillnad från om man åker buss.. Tankarna bara flyger omkring och man kommer fram till väldigt många saker.... Fast dagar som idag så är det inte alls bra att vara ute och gå för då sjunker jag bara djupare ner i ångesten...

 Till och med när jag sover är mina drömmar fulla med ångest... Jag förstår inte... Varför kan inte allt bara vara bra?


Men nu ska jag försöka gå vidare.. Ska våga se framtiden och se till att den kommer bli bra! Jag ska försöka..<3

Ovido - Quiz & Flashcards