Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Jag har så JÄVLA tråkigt

Av Anna - 25 mars 2008 22:47

Då var ännu en dag till enda.. Underbart. Jag har inte uträttat något av värde idag. Eller joo jag lagade mat till familjen. Det var bra gjort.. Eller pappa sa vad jag skulle göra och jag lydde. Men det är också ett sätt.


Imorgon!! Då... ska jag ta spruta. Jag vill inte... Jag vill verkligen inte! Jag skulle kunna sätta mig ner och gråta just nu. Jag har sånn jävla ångest över det! FYFAN!


Men nu ska jag sova... Tänka på något annat... Kanske läsa lite ... Har fått låna xxxholic av Matilda så jag tror att jag kanske ska läsa lite ... Fast jag är faktiskt trött.. Godnatt<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 april 2008 09:20

Jag har bytt blogg.... Igen!   http://svartafaret.bloggagratis.se   ...

Av Anna - 13 april 2008 16:52

FÖRST VILL JAG SÄGA ATT CAPS ÄR FIIIWNT!   SEN VILL JAG SÄGA ATT JAG HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN.   OCH TILL SIST ATT JAG HAR LÄMNAT BLOGGAGRATIS OCH FLYTTAT TILLBAKA TILL BLOGSPOT ISTÄLLET!   LÄS MIN BLOGG ANNARS SÅ KOMMER MITT HJÄRNSPÖKE ATT FÖRFÖLJA...

Av Anna - 4 april 2008 08:35

Hej!   Jag har bestämt mig för att sluta blogga på rikigt... Eller okej inte sluta men jag ska ta en paus. Får se om jag börjar eller om jag slutar helt. Men än så länge så ligger bloggandet nere...   Anledingen till det har jag ingen aning om... Ja...

Av Anna - 31 mars 2008 23:10

Fotbollen var ju... lyckad. Verkligen!!! Vet inte ens hur det slutade... Vi drog när det stod 3-0... Aja det är ju bara Giffarna så det gör inte så mycket. Det roligaste på det hela var att gå med patronerna från O'learys till IP! Det känndes vär...

Av Anna - 31 mars 2008 16:52

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen... Jag tänkte blogga idag.. Men jag hade ingen lust. Illa.   Men idag ska jag i alla fall på fotboll! Giffarna - Helsingborg! Larsson! Och vem har han spelat med? Jo! United! Vem spelar i United? Jo Ronaldo! OM...

Ovido - Quiz & Flashcards