Alla inlägg under januari 2008

Av Anna - 31 januari 2008 23:16

Åååh det är skola imorgon! Oj klockan var lite mycket.. Ska upp om 7 timmar. Jippie!


Skola imorrn som sagt.. Roligt. INTE! Men fan måste ju visa upp mitt nya hår! Fast tänk om alla mobbar mig... Nej det tror jag inte. Nejnej. Fast lite ändå. Men sen efter skolan så blir det mer klass för då är det filmkväll. Nästa hela klassen är med vad jag vet. Ska väll bli roligt tycker jag.


Näe nu måste jag sova! Men det var roliga människor inne på msn förut. OMG jag har inte varit inne på den andra på hela dan. Ojoj alla är nog arga på mig eftersom jag sa att jag skulle vara inne stora delar av dan. Illa....


Klockan är 23.23 OMFG!


 Aja gondatt sötungar<3 

Av Anna - 31 januari 2008 21:53

Fan jag är stolt över mitt hår! Mitt hår har hittat hem till mig.


Jag har vart och tränat Taekwondo idag... Det var jobbigt.. Jag kommer ha ont. Men det var roligt! Jag ska fortsätta! Men alla som var där var ju lite.. Jaa jag vet inte.. Nördiga? Men det blir väll roligt det med kanske...


Nu ska jag nog sova snart... är grymt trött och allmänt less...


Godnatt<3

Av Anna - 31 januari 2008 10:14

Yes då var man ledig idag då! Skönt.


Dagen innehåller följande: Andra Avenyn + frukost, göra mig iordning och sen ska jag väll åka till mamma och sen ner på stan och träffa Emelie. Skön dag. Ska nog räkna lite matte också. Men klockan är bara kvart över 10 och Emelie slutar 16.15 Så jag tror jag hinner.


Näe fixa frukost och kolla lite ska jag göra nu. Ha det bra<3 

Av Anna - 30 januari 2008 21:07

Och jag måste säga en sak... Mitt hår är skit snyggt! Det är svart och så är det ganska mycket rött också. På ena sidan och vid luggen. Eller det sitter ihop. Svårt att förklara. Men snyggt är det! Tycker jag iallafall. Fast jag är svart i pannan. Inte så snyggt! Men fan det går bort! Hoppas jag..


Imorgon! Så är det en bra dag! Det är ingen skola dag! Jag är helt jävla ledig! Eller jag har saker att göra... Men ändå! Så skönt! Jag är så glad!!!


Nu ska jag göra något annat tills jag ska fika och sen ska jag upp och skriva klart utväderingen. TRÅK! Men fan natten är lång och jag behöver inte kliva upp snortidigt imorgon så jag hinner. <3

Av Anna - 30 januari 2008 16:47

Ojoj... Skriva utvärdering var ju knöligt. Eller okej mest bara tråkigt. Men ja. Klockan 10.00 imorgon ska den vara inne. Känns ju bra. Fast det är ju ganska lungt för jag kan sitta uppe hela natten för att jag börjar 13.20 imorgon.


För nu på tidiga kvällen har jag inte tid .. Jag ska nämligen infinna mig på Jess kl 19 idag och få håret färgat! Känns trevligt!  Haha äntligen. Fast det är lite jobbigt för jag måset hem till mamma och hämta pengarna för dom har jag där. Och sen ner till stan igen. Och jag har ingen aning om när min familj kommer hem. Jobbigt. 


Näe nu ska jag skriva klart så långt jag hinner.. <3 

Av Anna - 30 januari 2008 09:10

Jag säger bara en sak.. Och det är FAN!

Jag vaknade för 20 minuter sen.. Fast jag klev upp 6.20 och åt frukost. Sen så skulle jag bara dö i sängen någon sekund men jag råkade somna.. Och ställde någon klocka gjorde jag inte heller. Det var den franska lektionen et.. Ska väll sticka till skolan nu och ha roligt. Räkna matte... Wej. Sen så blir det labb. Kort dag blev det! <3  

Av Anna - 29 januari 2008 22:03

Jaa nu är det någon som har vart och lekt igen... Det blev ju snyggt om man inte har för stor skärm.


Idag fick jag äntligen rida! Så roligt. Tjockis hästen ville nästan vara med och leka! Det var så länge sedan jag red känns det som. För sist dom kunde rida så var jag sjuk så då kunde jag inte vara med... Och sen har det varit massa teori... Men idag!


Imorgon så är det franska, matte och sen biologilabb. Sen ska halva klassen på frikis men eftersom jag är i första gruppen så slipper jag imorgon! Skönt! För jag måste göra utvärderingen. Känns bra!


Dax att borsta av tänderna och krypa ner i sängen tror jag. För jag är så stört trött! Godnatt sötungar<3

Av Anna - 29 januari 2008 12:45

Fan jag orkar inte läsa!! Jag orkar inte nått.. Jag orkar inte ens göra ingenting... Då är det fan jobbigt. Nu på svenskan ska vi läsa någon jävla text.. Jag ska läsa om gulfläckiga mungor. Tjoho! Jag har verkligen extremt tråkigt. Ska jag köpa en macka eller ska jag inte? Jag vet inte om jag är så hungrig längre.. Men det är långt till mat... Ska nog göra det. Bara för att det är gott och för att mamma skulle bli glad. <3

Ovido - Quiz & Flashcards