Alla inlägg under februari 2008

Av Anna - 29 februari 2008 11:53

Nu blir det ett sista inlägg för helgen... Eftersom jag åker till stugan och där är det knappt mottagning till mobiltelefoner så kan du ju förstå att vi inte har något internet. Så hela helgen så får du klara dig utan mina fina ångest bloggar. Tror du att du kommer överleva? Det skulle ju vara tragiskt om du dog... Kanske. Men du kan ju alltid prova skicka ett sms eller ringa. Jag kan ju svara om jag har mottagning... Ska ju faktiskt fylla på med pengar idag... Faktiskt!


Vi hörs älskade<3 

Av Anna - 29 februari 2008 08:34

Idag tror jag inget har gått bra... Fan...


Jag klev inte upp i tid för att jag var så jävla trött och har så grymt ont i huvudet. Jag skulle behövt träna grymt mycket mer på allt.... Jag har glömt massor med saker som jag skulle ha behövt haft med mig... Så nu måste jag och mamma ta en sväng förbi pappa innan vi åker för att hämta dom..

Jo just det! Pappa har fått magsjuka... Emelie med.. Jag vill inte vara med... Det sista jag vil ha i stugan är magsjuka.. Då kommer jag nog ta livet av mig... Fyfan... 

Av Anna - 29 februari 2008 07:13

Vem fan kom på magsjuka!! Det är en störd sjukdom som inte borde finnas! Inte nog med att den finns den förföjler mig! Hos mamma så är det folk sjuka och hos pappa är folk sjuka när jag kommer dit! Det är ju stört. Jag går bara och väntar på att jag ska bli sjuk... Fan vilken ångest det är... Framför allt nu när jag ska åka till stugan... Sista stället jag vill ligga och spy på är där... Fan!

Av Anna - 28 februari 2008 23:24

Fan att jag missade med en minut... 23:24... Illa!


Jag insåg precis att jag har nästan hela mitt rum I sängen...eller okej kanske inte.. Men nästan. Det mesta i alla fall. Bara för att det är intresseklubben antecknar så ska jag berätta: 1 svart nagellack, 1 tom flaska powerade, 1 kam med lite hårspay på, 1 flaska hudkräm, 1 par byxor, 1 grej som egentligen ska sitta på mina hörlurar men som har lossnat, 3 skolböcker, 1 dator, 2 kuddar, 1 täcke, 2 telefoner, 1 lakarn och 1 jag! Jag hittade en chips påse under täcker också. Jaa då vet du det...  Om du undrade liksom..Fan jag är trött.. Det är illa.. Jag har i alla fall gett upp pluggandet för dagen.. Nu ska jag snart sova.. För imorgon måste jag upp och packa.. För jag orkar faktiskt inte göra det nu... Faktsikt! 


Nu ska jag göra kväll... Tror jag... Godnatt<3 

Av Anna - 28 februari 2008 22:06

Okej jag tar tillbaka ALLT som jag skrev i det förra inlägget... Nästan det där om att jag har jobbat som ett as är sant.. Faktiskt. Jag har slitit som ett jävla as men fan ändå känns det som om jag står kvar på samma ställe.. Jag blir så ledsen...


Det där om att jag fattade kemin är ju bara att glömma.. Jocke skickade en sammanfatting och jag fattade ingenting... Fan vad värdelös jag är.. Usch... Fan vad less jag blir.. Jag är trött.. Men jag kommer inte få sova dom närmaste timmarna känner jag... Fast snart så är det bara massa läsa jag måste göra. Och det är ju ganska lungt.. Men ändå. Fan jag tror inte någon kan förstå hur mycket jag hatar mig själv just nu! FAN! 

Av Anna - 28 februari 2008 17:46

Jag är fan lite duktig ibland... Jag har nästan läst igenom hela kemin och hör och häpa FATTAT allt som står. Jag är fan bra!

Nu med på fyllda reserver så ska kemin läsas till slutet har 15 sidor kvar... Hmm.. Jag får nog skumma igenom dom.. Läsa det viktigaste. Sen blir det engelska för hela slaten. Det kommer ta sjukligt lång tid om jag lyssnar på alla som har gjort den så det kommer nog ta resten av kvällen... Eftersom vi även har samhälle tills imorgon så måste jag göra klart den. Det känns som om jag kan klara det genom att bara läsa igenom sidorna.. kanske. Men det är fredag imorgon så jag kan vara uppe en stund inatt! Yes!


Keep up the good work! 

Av Anna - 28 februari 2008 11:50

Idag så kommer det bli sjukt mycket stress... Jag har väldigt för mycket att göra på väldigt för lite tid... Varför ska jag alltid skjuta upp allt till sista minuten? Jag blir så less...


Det som ska vara klart imorrn är Samhällen (vi ska ha läxförhör och jag har faktsitk börjat med frågorna så det är lite bra), Engelskan (hmm.. jaa det kommer ta någon timme....) och sen är det Kemiprov också (jag kan INGENTING). Yes underbart! Livet leker....  

Av Anna - 28 februari 2008 10:00

På svenskan så ska vi rätta våra egna skaker.. Jag är sämst på att skriva rätt. Det är lite hemskt. Jag har snackat svenska i hela mitt liv men fan inte kan jag skriva.. Lite hemskt. Jag är trött också.. Usch. Nu blev det jobbigt...


Ännu ett ondödigt inlägg av mig! Yes jag är bäst! 

Ovido - Quiz & Flashcards