Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Hos pappa

Av Anna - 23 mars 2008 20:34

NU är jag tillbaka i stan! Nu är jag en av dom sex! Trevligt trevligt. Fast snart blir vi bara tre. Men det är ju ganska trevligt det med. Jag och Emelie ska titta på skräckfilm!! Flickan i källaren.. Verkade vara lite små kuslig. Haha får se om jag kan sova inatt! Okej det lär jag ju kunna.. Jag kan alltid sova! Förr eller senare... Men nu så ska jag lämna över datorn till Emelie för jag tror att hon skulle blogga.. Men sen ska vi äta glass!!!


Godnatt och allt sånt<3

 
 
Pernilla

Pernilla

23 mars 2008 22:09

Jag vill också ha glass

http://apelsinjuice.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 april 2008 09:20

Jag har bytt blogg.... Igen!   http://svartafaret.bloggagratis.se   ...

Av Anna - 13 april 2008 16:52

FÖRST VILL JAG SÄGA ATT CAPS ÄR FIIIWNT!   SEN VILL JAG SÄGA ATT JAG HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN.   OCH TILL SIST ATT JAG HAR LÄMNAT BLOGGAGRATIS OCH FLYTTAT TILLBAKA TILL BLOGSPOT ISTÄLLET!   LÄS MIN BLOGG ANNARS SÅ KOMMER MITT HJÄRNSPÖKE ATT FÖRFÖLJA...

Av Anna - 4 april 2008 08:35

Hej!   Jag har bestämt mig för att sluta blogga på rikigt... Eller okej inte sluta men jag ska ta en paus. Får se om jag börjar eller om jag slutar helt. Men än så länge så ligger bloggandet nere...   Anledingen till det har jag ingen aning om... Ja...

Av Anna - 31 mars 2008 23:10

Fotbollen var ju... lyckad. Verkligen!!! Vet inte ens hur det slutade... Vi drog när det stod 3-0... Aja det är ju bara Giffarna så det gör inte så mycket. Det roligaste på det hela var att gå med patronerna från O'learys till IP! Det känndes vär...

Av Anna - 31 mars 2008 16:52

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen... Jag tänkte blogga idag.. Men jag hade ingen lust. Illa.   Men idag ska jag i alla fall på fotboll! Giffarna - Helsingborg! Larsson! Och vem har han spelat med? Jo! United! Vem spelar i United? Jo Ronaldo! OM...

Ovido - Quiz & Flashcards